четвртак, 24. новембар 2011.

P O S H modni studio !!!!!!!

 Blogeriiiiiiiiiiiiiiiiiiii,...drugari, drugarice, prijatelji rekla sam vam da spremam jedno jako lepo iznenadjenje i sami vidite da me nema dugo ni sa postovima na blogu a i ime bloga se promenilo, mail adresa i svasta nesto jos novo. Ostaje mi samo jos da napravim FB page ali i to ce biti uskoro i blogic se definitivno uredjuje sa novim ikonicama, slikama i svasta nesto novo ce biti.



P O S H !!!!! P O S H !!!! P O S H !!!!! P O S H !!!!! P O S H !!!!! P O S H !!!!!! P O S H !!!!! 


POSH ?! Pitate se sigirno sta li to znaci ?! E pa drugari to je u jednoj reci svasta nesto lepo, da vam skratim muke, TO CE BITI MODNO CARSTVO ZA SVE DEVOJKE, ZA SVE ZENE I DEVOJCICE koje hoce da zasene sve oko sebe svojom pojavom. Daaaa, jako dugo to pripremam,dugo sam trazila i lokal i napokon su se sve kockice sklopile i otvaram svoj butik u Beogradu! Sve stvari sam licno birala, bila sam na putovanju 4 dana i dozivela sam to kao sopstveni soping , gledala sam stvari iz razlicitih ociju i uglova i razlicitih zelja i potreba. Za svakog ce biti po nesto, pretezno sam se bazirala na haljine, na novu godinu koja samo sto nije zakucala na nasa vrata i nema potrebe vise da razmisljate gde cete i sta kupiti, kako cete izgledati u novogodisnjoj noci to vam je jedna briga manje ;-) Verujte mi na rec, do sada ste valjda videli koliko volim modu, koliko volim stvari i kakav je moj stil i fazon oblacenja, nekom se svidja nekom ne, ali bas zato sam se trudila da za svakog nadjem po nesto.

 Modni studio POSH ce se nalaziti na bulevaru Kralja Aleksandra 87 prekoputa picerije Orao, prekoputa depoa nije nista komplokovano da se nadje, imate tu i pesacki prelaz, stanicu za prevoz, ma svasta nesto kazem vam ja da svi putevi vode u POSH !!! Od mene za sada toliko, od ponedeljka je otvoren butik javicu vam samo tacno od koliko sati ali verovatno od 9 ujutro. Imam samo jednu novu sliku za vas sa putovanja mog i to je nastala na aerodromu, da cistoi vidite koliko sam bila profesionalna :-))))) i sthvatila to jako ozbiljno tako da mi nista drugo nije bilo vazno pa cak ni slikanje. Za sada cu vam pokazati samo kako ce kesa Izgledati,... To vam je prva slika, bice bazirano na belim i crnim detaljima, i jako sam se trudila i to sve da bude lepo, slatko i ususkano. Lokal se uveliko vec radi, a na meni i vama je samo da cekamo ponedeljak i trk da svoje kupoholicarske nagone ispunite. A za blogere ce biti posebnih iznenadjenja, pokloncica i svem akcija petkom, subotom, i svasta nesto zanimljivog jos.

Ovako sam ja izgledala posle 3 dana neprestanog setanja, MRTVAAAAAAAAA UMORNA DRUGARI MOJI :-))) Ali drzim se i dalje :-) zelja sa uspehom nema cenu verujte mi i tako se lepo osecam od kako imam obaveze da vam ja to ne mogu opisati. Uzivajte u ostatku nedelju, budite lepi i nasmejati, pa se vidimo u ponedeljak ili bilo koji sledeci dan kad dodjete,a slike sa otvaranja ocekujte svakako. :-*** VASA B 

PS.svasta sam sebi nesto kupila, cizmice Philipp Plain, pa cizmice na stiklu, baletanke koje sam jako dugo zelela, tako da slika novih ocekute uskoro jer ce biti mnoooooooogo novih postova,... A nove Prada naocare imam vec jako dugo i nikako da stignem da vam ih pokazem :-(( ali i to ocekujte.










9 коментара:

  1. Wohoooo! Cestitaaaaam :)))
    San ti se konacno ostvario!
    Jedva cekam da vidim slicice i butika, i stvarcica iz butika, i stvarcica koje si kupila, iii...pozuriiii :)))
    A sledeci put kad budem isla u BG, svracam u POSH! :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. cestitam :-) a ja zivim ulicu iza Orla paralelno sa bulevarem tako da cu dedinitivno da svratim :-))) Sretan rad :-))

    ОдговориИзбриши
  3. Hocuuuuuuuu uskoro stizu novi postovi. Hvala vam na podrsci :-))
    Eeeej street art pa i ja tu zivim :-D ulicu koja tacno izbija na pozoriste :-D

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam!!! Drago mi je mnogo zbog tebe i što su ti se sve te kockice sklopile i baš mi deluješ srećno i zadovoljno zbog otvaranja te radnje!!!:) Želim ti srećan početak i srećan rad :)

    P.S. Pokušaću da dođem do radnje u ponedeljak ako ne budem imala puno posla, pošto sam i ja tu u kraju (i moja ulica izbija na pozorište) tako da mi nije daleko:)) I slikaj se i postavljaj nove postove! :)))) :*

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam ti, drago mi je da ispunjavas svoj san! Definitivno cu svratiti u Posh, iako nisam iz BG :)

    ОдговориИзбриши
  6. o pa vidimo se u utorak, tada cu svratitit, tad imam neke obaveze u Bulevaru, srecno sa radom :*

    ОдговориИзбриши