недеља, 25. септембар 2011.

Dan na selu

Konacno moj Beograd!!!
Juce i danas sam provela lepih 24h u Sremskoj Mitrovici kod mojih, sinocni nazovi izlazak sam vam pokazala, a sad su na redu slicice od danas,... bila sam kod drugarice na selu, imaju jako lep ribnjak i tamo smo provele dan, a posto ni juce nisam imala sta da obucem pozajmila sam maminu majcu i baletanke i od nekih starih farmerica sam napravila sorts :-D ne verujete da mi je sve bilo prljavo, ili u Beogradu i sta da radim kad mi je sve na milion strana :-D ali snasla sam se,... pritom slike su sa mobilnim slikane,jer mi je na aparatu otisla baterija :-))))))))))) ali kratak postic ne moze da skodi... A,sutra,... sutra se pripremite za naaaaaaaaaajduzi post ikada, strpite se jos malo i sutra cu vam pokazati svoju haljinu u koju sam se zaljubila na prvi pogled, vencanje kao iz bajke i svasta nesto jos,...
Do sutra, blogeri,...uzivajte, Kissiiiiciiii,
vasa B








majca Batik
"sorts" nekad bile farmerke Miss 60
baletanke Nursace (a,ako se pitate koja je to marka i gde ih kupujem, posto imam jako puno njihove obuce, mogu samo da ih pohvalim bas bas na kvalitetu i modelima i svemu ostalo :-) ja ih kupujem u Istanbulu pretezno, a imate njihovu radnju i u TC "Usce" na drugom spratu)







4 коментара: